11 Ağustos 2016 Perşembe

YEŞİL ELMA BUĞUSU

      


                                                  Yeşil Elma Buğusu


Sensizlik bir akrep gibi kemiriyor içimi 
hain tuzaklarda vurulup düşüyorum
gecenin karanlık koynuna
uykularım kan kusuyor.

                   oysa ben senin dallarında
                    düğüm düğüm elmalar büyütmek isterdim
                    yeşil buğuna sarınıp
                    sarp yamaçlarına tutunuşu ondan köklerimin.

çölde bir kaktüs gibiyim
 “Diren”iyorum da susuzluğa yakıcı sıcağa
dayanamıyorum sensizliğe
     buruk günbatımlarında güneşler doğurup
     sana türküler büyütüyorum
beyaz güllerin sadakatine sığınarak
çiyler biriktiriyorum
ıssızlığımın beter gecelerinde
seni beyaz tomurcuklarından doyasıya öpmek için.

                                                                          Münire Çalışkan Tuğ







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder