13 Ocak 2016 Çarşamba

SEVGİLİYE

                  sevgiliye


Öyle beter günler yaşıyoruz ki sevgili
bir bir susturuluyor  meydanlarda
barış çığlıkları
 oysa sana aşk şiirleri yazmak isterdim
sayfalar dolusu
                             rüzgarını kaybetmiş bir yelkenliyim
                             denizler ortasında
                             yüreğine tutundum
demek isterdim
                            gözlerinden ışıklar saçtım
                            kör karanlıklara
                            umutlar ektim seninle
                             öksüz kalmış çocukluğumun anne ellerine

vurulup düşerken dallarda kuşlar bir bir
güvercin bakışlı gözlerine saklanıyorum şimdi
başına kedilerin üşüştüğü bir çöplük gibiyim
bedenim didik didik
gecelerim ayaz
gündüzüm karanlık
yitirmiş yatağını
bilmediğim coğrafyalara uzanıyor nehirlerim
acılı güvensiz

 yorgunum sevgili acılıyım

dinsin istiyorum içimdeki fırtına
yeni baharlarda boy vereyim
gönensin dalım yaprağım

üşüyen yalnızlığıma
sıcacık bir yorgan gibi örtüyorum seni
uyanmak için özlenen günlere

                                                                        Münire Çalışkan Tuğ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder