12 Ocak 2016 Salı

KENDİME TUTUNDUM

                                  KENDİME TUTUNDUM

    Hiç zengin hayallerim olmadı benim. İçimde kopan fırtınaların dinmesini beklerken,  yeni yolculuk düşleri kuracak limanlarım da yoktu. Yalnız, çıplak, savunmasızdım.
 
   Bir gün sen çıktın karşıma. Sana tutundum. Ellerim oldun; üretken, umutlu ellerim. Gözlerim, sonsuz güzelliklerin tadına vardığım. Toprağı ürküttüğümü düşünürdüm, seninle üzerinden el ele geçerken. Yokluğunda,  ebedi bir karanlığın içinde kör yaşayacağımı düşünerek daha çok sarıldım sana. Sarıldıkça ısındım, güçlendim, giyindim.
   "Buydu!" dedim "beklediğim adam,", kapıldım rüzgârına. Saçlarım dağıldı, nefesim tıkandı, soluksuz kaldım. Yerçekimi yenik düştü uçuşlarıma.

   Sonra dindi fırtına, güneş tutuldu, karanlığa gömüldüm. Üşüdüm ayaz gecelerde. Bekledim.
Gelmedin ,kırıldım; beni sevmedin,öldüm. Düş kırıklıklarım dar alanlara sıkıştırdı beni, gelişemedim, yeniden çıplak kaldım, hep kaybeden oldum. Korku duvarları büyüttüm yüreğimde, onlara hapsoldum, düşlerim yarınsız kaldı debelendiğim duvarların içinde. Seninle kurduğum limanlarımı yıktı fırtınalarım, azgın dalgalar dövdü kırık teknemin duvarlarını, umutlarım öldü.

   Umutlarım öldü, ben doğdum.
  Yüreğimin,   tüm insanlığa yetecek kadar sevgiyle dolu yeni bahçesine derin bir çukur açıp; acıları, bekleyişleri gömdüm. Birinin ardından gitmeleri, vazgeçememeyi,  kendim olamamayı... Hayatı birilerine tutunarak yaşamaları, kördüğümleri, gölgeleri gömdüm. Gömünün üstünde çiçekler büyüttüm,  yaşadığım acılardan damıttığım gözyaşlarımla suladığım çiçekler. Zamanla karanlığından kurtuldu, renklendi dünyam . Şimdi yıldızlarım pırıl pırıl gecelerimin göğünde, sularım daha dingin akıyor yataklarında.

  Yüreğim taze bir bahara yürüyor bugünlerde. İçimde kanatlanmaya hazır bir kuş büyütüyorum. Yeni yolculuklara  kendi kanatlarımla çıkacağım.. Beni alıp götürecek fırtınalar beklemiyorum artık; kendim yaratıyorum rüzgârlarımı. Bahçemdeki ağaçlarım daha bir sağlam tutunuyor toprağına.
  
Umutsuzluk denizlerimin ürkek cümlelerinin sonuna bir nokta koyuyorum.

 Yeni paragraflara gebeyim.

                                          



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder