6 Ocak 2016 Çarşamba

Gelmeseydin Üşürdüm

                                           Gelmeseydin Üşürdüm

                                      Neden geç kaldın, dedi adam kadına.
                                      Sen erken doğdun,diye cevap verdi kadın.

                                      Ellerin çok sıcak ,dedi adam kadına,
                                     Senden önce soğuktu, dedi kadın.

                                     Ya hiç gelmeseydin,dedi adam
                                     O  zaman,üşürdüm, dedi kadın.

                                     Mutluluğa geç kaldım,dedi adam
                                     Ya hiç yetişemeseydim,dedi kadın

                                     Kol kola yürüdüler sonra
                                    Geç,
                                         Erken,
                                              Sıcak,
                                                   Soğuktu,
                                                           Gelmeseydin,
                                                                       Üşürdüm
                                                                              Seni seviyorum

                                                                                   Ya yeti(ş)-
                                                                        şemez-              Ya da  ben
                                                                sem?                                        gidiyorum.
       
   
                              
                                                                                                    Kartepe-27.10.2014 




1 yorum: